Reklamační řád

Reklamační řád

Prodejce Mgr. Richard Jisl stanoví pro případ reklamace zboží následující postup:

1. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta, Zásilkovna, atd.) kupujícímu.

2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy pokud:

  • a. prodávající dodal zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
  • b. kupující porušil originální obal zboží
  • c. nevhodně skladoval dodané zboží (skladování – viz etiketa na obalu)

3. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodejci do tří pracovních dnu po převzetí.

4. Kupující musí oznámit zjištěné vady prodejci písemně na adresu prodejce. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.

5. Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží – výměnu chybně dodaného zboží – odstoupení od smlouvy.

6. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list) a vlastní reklamované zboží.

7. Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář a zašle ho písemně faxem nebo poštou na adresu prodejce.

8. Reklamace se vyřizují na doručovací adrese prodejce, tj.:

Mgr.Richard Jisl

Palachova 1404/2

Liberec

Email: eshop@richardjisl.cz

Telefon: +420 776 039 769

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení